Google+ Followers

Total Pageviews

Followers

http://upvir.al/ref/F3088140

728 x 90

Friday, October 21, 2016

Tuesday, October 18, 2016

Giveaway Kedua Blog Nota dan Kopi


Giveaway ni akan berlangsung di antara 1 Oktober - 20 Oktober 2016.

jom kengkawan join GA yang sangat mudah nie
hadiah pun menarik
i is tertarik sangat

Giveaway Salam Perkenalan By Mashitah Mamat


Tarikh Mula Giveaway : 
13 Oktober 2016 (Khamis)

Tarikh Tamat Giveaway :  
15 November 2016 (Selasa)

Tarikh keputusan pemenang akan di umumkan pada:
19 November 2016 (Sabtu)

GIVE AWAY DARI TDK TRAVEL & TOURS..JOM JOIN KAMI


Share sebanyak yang mungkin dari 13 Oct sehingga 21 Oct 2016
Pemenang akan diumumkan pada 26 Oct 2016

Tuesday, September 6, 2016

MINI GIVEAWAY BY TRIPLE S


Starting at 2/9/2016 and finishing at 2/10/2016.

Giveaway Tunai By Ahmadhasif.my


Giveaway ini akan berlangsung pada 4 Sept 2016 sehingga 30Sept 2016 pada jam 11.59pm.. Para pemenang akan di umumkan pada 1 Oktober 2016.
sempena bulan kemerdekaan nie kita sesama lah pupukkan semangat sehati sejiwa sejajar dengan tema merdeka kita pada tahun 2016.hanya kita yang mengetahui tahap manakah semangat kita itu.

Thursday, August 25, 2016

Monday, August 22, 2016

Giveaway Amsterdam by SpendaLusuh



- Pemenang2 akan ditentukan samada melalui cabutan dan jugak perkara2 lain...
- Kalau sempat, keputusan akan diumumkan pada 25/9/2016.
- Keputusan penganjur adalah muktamad.
- Segala bantahan dan surat menyurat tidak akan dilayan..


Semoga Berjaya....

Wednesday, August 17, 2016

GIVEAWAY TUNAI RM200 BY ELIHJAPAHAR.COM


                                    Giveaway ini akan berlangsung dari 13 Ogos - 22 September 2016

Tuesday, August 2, 2016

Giveaway Cash RM100 by Syira Lokman !

Assalamualaikum
hye semua ^_^ 

*sticky post*

Jom join Giveaway Cash RM100 by Syira Lokman !

Syarat :

1. Follow blog atau google +


2. Follow instagram *jika ada 

3. Follow twitter *jika ada


4. Like sahaja fanpage 
Cara mudah :

1. Follow SEMUA syarat.
2. Buat entry bertajuk "Giveaway Cash RM100 by Syira Lokman !"
3. Letak banner dekat entry. 
4. Backlink kan ke sini.
5. Publish!
6. Tinggalkan link entry giveaway anda di ruangan komen entry ini sahaja.


Special untuk anda?

Wang tunai RM30 x1 
Wang tunai RM20 x1 
Tapak Iklan free selama sebulan x1 
Topup RM5 x1 
[SyiraLokman]


(TOP REFERRAL)
 Wang tunai RM50 x1 
[nurfuzie] 


Pemilihan pemenang : pemilihan 100% secara random oleh Syira sendiri (penganjur) :)

jom ramai2 memeriahkan Giveaway Cash RM100 by Syira Lokman !  ^_^
InsyaAllah lepas ni mungkin ramai akan follow anda juga :)
Bersama merapatkan ukhwah ^_^


Mula : 1 Ogos 2016 
Tamat : 21 Ogos 2016

Thursday, July 28, 2016

DECO GIVEAWAY - ANNEKAYRA.COM


Giveaway ends on SUNDAY, 31st JULY 2016 AT 23:00.
teringin bebenorlah nak dapatkan hasil air tangan annekayra nie guna wooden.kalau dapat gantung dekat dinding dekat tv
mau saja ayat yang comel

"kasih sayang tidak mampu diganti dengan wang ringgit"

khas untuk big boss aka encik suami

hihihi

jom join



Segmen Bloglist 2016 by Cik Eyz

Segmen tamat pada 30 Julai 2016 jam 8.00 malam
~ Pemenang akan diumumkan pada 31 Julai 2016

Pencarian Bloglist Ogos by Aisyhah Nyais



Jom join! Sama sama kita rapatkan hubungan sesama blogger dan reader. Goodluck korang!! Pencarian ni akan dijalankan sehingga 31 JULY 2016 dan akan update pemenang insyaAllah pada 1 OGOS. Pencarian kalini aku up sikit, dan akan pilih 15 blogger yang bertuah untuk diletakkan di ruang bloglist sesi ogos nanti.  Selamat berjaya! Chaiyok!

sahabatsahabatsahabat

"Notebook Giveaway By Eeca Shyaa"

http://www.eecashyaa.com/2016/07/notebook-giveaway-by-eeca-shyaa.html

That's it! Simple steps kan? Hopefully this giveaway dapat sambutan hangat daripada rakan blogger semua. :)

I will put the participant list in here later on. Every GA make it easy for us to blogwalking kan!

jom join

Wednesday, July 27, 2016

First Giveaway by Anis Khalilah

Giveaway ini akan berlangsung selama 2 bulan tiga hari iaitu dari10 Jun 2016 sehingga 13 Ogos 2016. Al maklumla nak amik tarikh istimewa

khas untuk mak tersayang yang telah berjaya membesarkan kami 6 beradik.biar sakit biar sihat sentiasa kuat demi mencari sesuap nasi sebagai ibu tunggal.sehingga kini kak mengharapkan mak sentiasa kekal sihat agar mak sentiasa berada disaat anak-anak mak susah atau senang.tiada yang dapat menggantikan tempat mak dalam kehidupan kami 6 beradik.

Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics Di Mialiana.com



MINYAK WANGI BRAVEHEART


Braveheart merupakan minyak wangi lelaki khusus untuk memberi motivasi golongan ini supaya berani berhadapan dengan kehidupan, kenyataan dan segala kemungkinan.

Ia tampil menguasai seluruh jiwa pemakainya. Membangkitkan iltizam seorang lelaki  yang sempurna. Haruman penuh imaginasi. Gandingan aroma anggur yang menggiurkan, membawa mesej tersendiri pada diri pemakai. Haruman ini membawa dimensi baru untuk lelaki urban yang masih tersimpan ke jiwa kedesaannya. Ekstrak anggur, musk dan casmerewood memberi percikan nota-nota haruman yang penuh maskulin dan ikonik.

Komposisi segar ini mampu memperkasakan penampilan jejaka yang memakainya. Gabungan ramuan inilah yang diperlukan setiap lelaki hebat dalam misi berinspirasi. Lelaki di sebalik Braveheart berjiwa pelindung, gagah, penuh wibawa dan kekal romantik.



MINYAK WANGI SWEETHEART


Haruman yang telah memukau ribuan pencinta dan pengumpul minyak wangi. Diinspirasikan dengan bau tumbuhan dan boleh dibawa solat.

Sweetheart digambarkan ibarat semanis bayangan wajah, kesempurnaan dan keanggunan. Haruman ini dirumus khas dengan pati segar yang memukau kalbu berunsur haruman terpilih seperti vanilla, rose, buah plum dan mandarin.

Aroma sweetheart menjanjikan kepuasan, keseronokan dan keindahan. Setiap nota haruman ini memberikan keasyikan berbeza. Vanila mengusik peribadi pemakai dengan gaya feminin. Manakala mandarin melayangkan kesegaran, menitip kecergasan. Nota haruman buah plum membangkitkan energi dan kemanisan.

Kelebihan & Keunikan Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart

Minyak wangi keluaran DD Cosmetics diinspirasi dengan bau tumbuhan dan semulajadi serta boleh dibawa solat. Pati minyak wangi Braveheart dan Sweetheart diimport dari Paris. Kemudian, ekstrak haruman ini diformulasikan mengikut kesesuaian dan cita rasa pengguna Malaysia. 

Haruman ini mampu bertahan 12 hingga 24 jam sehari dan bergantung dengan aktiviti yang dilakukan.

Harga mampu milik juga ditawarkan kepada pengguna iaitu hanya RM49.90 sebotol yang berukuran 30 ml manakala untuk Sabah Sarawak hanya RM59.90.

PEMBELIAN SECARA ONLINE VIA STOKIS KERINCHI – KIOSK ONLINE TERMURAH

Kerinchi.com merupakan pemborong, pengedar dan penjual online pelbagai produk kecantikan, kesihatan bagi Putrajaya, Bangi, Sepang, Salak Tinggi, Puchong, Kajang, Seri Kembangan dan seluruh Malaysia.

Antara produk kesihatan dan kecantikan yang dijual di Kerinchi.Com ini ialah D’Herbs, V’Asia, Jamu Ratu Malaya, Tropica Bioherbs, Jamu Jelita, Jamu Ratu Dara, Jamu Mirafica Plus dan DD Cosmetics

Instagram : @KerinchiDotCom
WhatsApp: 018-233 1211


DD Cosmetics sangat mengalu-alukan mereka yang berminat untuk mendaftar menjadi stokis dan ejen. Sebarang pertanyaan mengenai produk boleh hubungi:-

WhatsApp: 019-2018 014





SILA JAWAB SOALAN-SOALAN BERIKUT
  1. Umur anda? 30 tahun 
  2. Jantina anda? Perempuan
  3. Saya patut dipilih oleh DD Cosmetics dan seterusnya bersetuju untuk membuat entri review minyak wangi Braveheart berdasarkan pengalaman saya kerana terpesona dengan setiap komen dan cadangan dari sahabat yang telah mencubanya dan ingin menghadiahkannya khas buat suami saya sempena ulangtahun kelahirannya 20/8/2016

Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics Di Mialiana.com ini dianjurkan pada 19 hingga 29 Julai 2016 oleh blogger Mia Liana dengan kerjasama DD Cosmetics dalam mencari 15 orang blogger. Kepada blogger yang berminat nak join, sila klik SINI. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

“Fantastic 7 Giveaway by SpendaLusuh”

http://spendalusuh.blogspot.my/2016/07/fantastic-7-giveaway-by-spendalusuh.html
- Pemenang2 akan ditentukan oleh SpendaLusuh sendiri
- SpendaLusuh akan memilih 7 follower yg paling FANTASTIC sebagai pemenang.
- Kalau sempat, keputusan akan diumumkan pada 1/8/2016.
- Keputusan penganjur adalah muktamad.
- Segala bantahan dan surat menyurat tidak akan dilayan.. hehehe

Segmen Sesuci Lebaran By Hani Rahman

http://jombercontest.blogspot.my/2016/07/segmen-sesuci-lebaran-by-hani-rahman.html
Syarat-syarat :-
1. Follow blog Kisah Hidup Ku & Jom Bercontest
2. Add FB Hani Rahman

GIVEWAY PERTAMA edisi Raya


Segmen ini bermula pada 1/7 dan akan tamat pada 31/7 tepat pukul 12 tengah malam.